سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته اول آبان)

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته اول آبان)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مطلب رمزارز نیوز، می‌خواهیم به بررسی نمودار قیمتی دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در کوتاه‌مدت بپردازیم.

بیت کوین

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت و برای مدت کوتاهی، حتی به ۳۵ هزار دلار رسید که نشان‌دهنده از سرگیری روند صعودی است.

btc-and-eth-price-weekly-analysis-8-4
نمودار روزانه BTC/USDT.

افزایش شدید قیمت در چند روز گذشته، شاخص قدرت نسبی (RSI) را به قلمروی اشباع خرید فرستاده است. گاهی اوقات، در مراحل اولیه یک رالی گاوی جدید، RSI تمایل دارد برای مدت طولانی در منطقه اشباع خرید باقی بماند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در مسیر نزولی، حمایت مهمی که باید به آن توجه داشت، سطح ۳۲،۴۰۰ دلار و پس از آن، ۳۱ هزار دلار است. انتظار می‌رود که خریداران با قدرت از این منطقه دفاع کنند. اگر قیمت از این منطقه حمایتی افزایش یابد، گاوها تلاش خواهند کرد تا جفت ارز BTC/USDT را به ۴۰ هزار دلار برسانند.

در مقابل، سقوط به زیر ۳۱ هزار دلار نشان می‌دهد که بریک آوت اخیر ممکن است یک تله گاوی بوده باشد.

اتریوم

در چند روز گذشته، با بریک آوت قیمت از سطح ۱،۷۴۶ دلار، حرکت جانبی اتریوم به سمت بالا متمایل شد که نشان‌دهنده تغییر احتمالی روند است.

btc-and-eth-price-weekly-
نمودار روزانه ETH/USDT.

در ۲۴ اکتبر، گاوها تلاش کردند تا رالی را ادامه دهند، اما فتیله بلند روی کندل، فروش قوی در سطوح بالاتر را نشان می‌دهد. سطح مهمی که در مسیر نزولی باید به آن توجه داشت، ۱،۷۴۶ دلار است.

اگر گاوها در طول آزمایش مجدد این سطح را حفظ کنند، جفت ارز ETH/USDT می‌تواند به بالای ۱،۸۵۵ دلار افزایش یابد. چنین حرکتی می‌تواند مسیر را برای صعود به ۱،۹۰۰ دلار و سپس، به ۲ هزار دلار هموار کند.

با این حال، خرس‌ها احتمالاً برنامه‌های دیگری دارند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۱،۷۴۶ دلار برگردانند و گاوها را به دام بیاندازند. در این صورت، قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۶۴۸ دلار) سقوط کند.

چنین حرکتی نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی دیگر، به تثبیت قیمت خود ادامه دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا