سرور مجازی
رمز ارز

انتقال مشکوک ۱۰ میلیون دلار از دارایی‌های FTX به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس! علت چیست؟

انتقال مشکوک ۱۰ میلیون دلار از دارایی‌های FTX به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، آدرس‌های مرتبط با صرافی ورشکسته FTX، امروز ۲۵ اکتبر، بیش از ۱۰ میلیون دلار دارایی دیجیتال را به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس ارسال کردند.

به گزارش پلتفرم اطلاعاتی Arkham Intelligence، این انتقال شامل ۲،۹۰۴ اتریوم (۵٫۱۸ میلیون دلار)، ۱،۳۴۱ میکر (۲٫۰۲ میلیون دلار)، ۱۹۸ هزار چین لینک (۲٫۲۶ میلیون دلار) و ۱۲ هزار آوه (۱٫۰۳ میلیون دلار)، بوده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این نقل و انتقالات به روند ورشکستگی این صرافی مرتبط بوده‌اند یا خیر. با این حال، زمان‌بندی تراکنش‌ها با توجه به رالی صعودی اخیر در بازار کریپتو، نگرانی‌هایی را در بین معامله‌گران ایجاد کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، صرافی FTX همچنین اخیرا بیش از ۱۵۰ میلیون دلار اتریوم و سولانا را استیک کرده است.

گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که صرافی FTX در حال بررسی از سرگیری عملیات خود است. در همین راستا، کِوین کافسکی، سرمایه‌گذار، اعلام کرده که این شرکت به طور فعال در حال بررسی پیشنهادات از سوی سه نهاد است.

به گفته کافسکی، راه‌اندازی مجدد این صرافی می‌تواند به طور مستقل یا از طریق یک مشارکت استراتژیک انجام شود. تصمیم نهایی در مورد این موضوع، تا اواسط ماه دسامبر گرفته خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا