سرور مجازی
رمز ارز

روند قیمت تن‌‌کوین دوباره صعودی شد! تلگرام چه نقشی در آینده این رمزارز دارد؟

روند قیمت تن‌‌کوین دوباره صعودی شد! تلگرام چه نقشی در آینده این رمزارز دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلگرام اخیراً با رسیدن به ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است. این موضوع، تأثیر مستقیمی بر افزایش قیمت تن کوین (TON) داشته است.

قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته با ۷.۲ درصد افزایش به ۶.۱۵ و ارزش بازار آن به ۲۱.۳۶ میلیارد دلار رسیده است. شایان ذکر است، قیمت این توکن طی ۳ روز گذشته، بیش از ۱۷ درصد افزایش داشته است.

پس از ادغام تن کوین در تلگرام، کاربران قادر هستند تا تراکنش‌ها را مستقیماً از طریق این برنامه انجام دهند و از کیف پول اصلی تلگرام استفاده نمایند.

شبکه تن همچنین ویژگی‌هایی را نظیر تراکنش‌های با کارمزد پایین، برای کاربران تلگرام در نظر گرفته است. گفتنی است تراکنش‌های تتر (USDT) در تلگرام بدون کارمزد صورت می‌گیرد.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

با این حال، ادغام یک کیف پول در یک برنامه پیام‌رسانی، نگرانی‌های امنیتی قابل توجهی را ایجاد می‌کند. علی‌رغم این نگرانی‌ها، اکوسیستم تلگرام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند.

این اکوسیستم میزبان برنامه‌ها و ربات‌های مختلفی است که به کاربران امکان می‌دهد با کیف پول خود به روش‌های نوآورانه تعامل داشته باشند.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق تلگرام، با استفاده از توکن TON یا دیگر توکن‌ها در بخش دیفای (DeFi) به فعالیت بپردازند و سود کسب کنند. این عملکرد نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه استفاده یکپارچه‌تر از ارزهای دیجیتال را در برنامه‌های روزمره تقویت می‌کند.

رشد شبکه تن، ارتباط نزدیکی با پایگاه کاربری تلگرام دارد و با پیشروی بیشتر این اپلیکیشن در فضای کریپتو، پذیرش و کاربرد توکن TON هم افزایش خواهد یافت.

با این حال، این رشد باید با ملاحظاتی نظیر رعایت مقررات و امنیت همراه باشد. این‌ها عواملی هستند که دوام طولانی مدت TON را در دنیای رقابتی ارزهای دیجیتال تضمین خواهند کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا