سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت پپه: نزدیک به ۷ تریلیون PEPE سوزانده شد!

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت پپه: نزدیک به ۷ تریلیون PEPE سوزانده شد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت پپه (PEPE) از ماه جولای تحت تأثیر یک خط روند مقاومتی نزولی قرار داشت که باعث کاهش قیمت این میم کوین تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۶ دلار شده بود. با این حال، همزمان با رالی صعودی بازار کلی رمزارزها، قیمت پپه هم در تاریخ ۲۰ اکتبر، از این خط روند ۱۱۰ روزه خارج شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، پپه توانست از ناحیه مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۰۰۸ دلار هم عبور کند و تا سطح ۰٫۰۰۰۰۰۱۰۶ دلار صعود نماید.

pepe-price-breaks-out-memecoin-season
نمودار روزانه قیمت PEPE/USDT.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه پپه هم بالای سطح ۵۰ و در حال افزایش است که هر دو، نشانه روند صعودی محسوب می‌شوند.

استخدام مشاوران جدید و سوزاندن توکن‌ها

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که یک تیم مشاوره جدید، اکنون پپه را هدایت می‌کند. علاوه بر این، تیم پپه در ۲۴ اکتبر اعلام کرد که ۶٫۹ تریلیون توکن PEPE به ارزش حدودی ۶٫۴ میلیون دلار را سوزانده است.

تصمیم برای سوزاندن این توکن‌ها پس از آن گرفته شد که تعدادی از توسعه‌دهندگان متقلب پپه یک سری انتقال‌های غیرمنتظره را از کیف پول چند امضایی پروژه انجام دادند و میلیون‌ها دلار را به سرقت بردند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این تیم در حال حاضر در حال بررسی نحوه استفاده از ۳٫۷۹ تریلیون توکن باقی‌مانده در کیف پول چند امضایی خود برای مشارکت‌های استراتژیک و بازاریابی است.

پیش‌بینی قیمت پپه: هدف بعدی کجاست؟

بازه زمانی کوچک شش ساعته نیز، یک چشم‌انداز صعودی برای PEPE ارائه می‌دهد. دلیل اول این است که قیمت پپه از یک کانال موازی صعودی خارج شده و آن را به عنوان حمایت تایید کرده است. چنین بریک آوت‌هایی که اغلب قبل از افزایش قابل‌توجه قیمت مشاهده می‌شوند، نشان می‌دهند که حرکت رو به بالا توجیه‌پذیر است.

معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال، کریپتو تونی (Crypto Tony) نیز دیدگاه مشابهی را به اشتراک گذاشته، با این تفاوت که خطوط کانال را به صورت افقی ترسیم کرده است.

دلیل دوم، از نظریه امواج الیوت می‌آید. محتمل‌ترین شمارش موج بیان می‌کند که پپه در موج سوم از یک حرکت پنج موجی رو به بالا است (خطوط سفید). اگر شمارش صحیح باشد، قیمت PEPE تا مقاومت بعدی در ۰٫۰۰۰۰۰۱۴۵ دلار افزایش خواهد یافت که به معنای یک رشد ۵۵ درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

معامله‌گر دیگری به نام George1Trader، حتی هدف بالاتر ۰٫۰۰۰۰۰۱۷۵ دلار را برای پپه پیش‌بینی می‌کند.

pepe-price-breaks-out-memecoin-season
نمودار کندل ۶ ساعته قیمت پپه.

در مقابل، اگر قیمت PEPE به زیر خط مقاومت کانال شکسته شود، این پیش‌بینی صعودی باطل خواهد شد. در این صورت، احتمال افت ۳۵ درصدی قیمت به خط حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۰۶ دلار وجود خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا